در این کتاب[استراتژی اندیشکده های پنتاگونی و سناریوهای براندازی] می خوانید:
آرمان اندیشه

با توجه به تهاجم برنامه ریزی شده و پر سرعت قدرت های سلطه جو، خصوصاً ایالات متحده آمریکا در عملیات روانی، نبردهای سنگین رسانه ای، جنگ نرم افزاری و حرکت های استراتژیک فرهنگی و علمی که به صورت بسیط و در اشکال مختلف ایجاد گردیده، لازم است جهت تقویت و ترویج هویت دینی، فرهنگی، ملی و تحکیم فرهنگ متعالی ایرانی، در گام نخست با اهداف مراکز علمی، تحقیقاتی، رسانه ای و پژوهشی غرب که در راه پیشبرد اهداف سلطه جویانه فعالیت می نمایند، آشنایی داشته باشیم.

معرفت به استراتژی ها، تاکتیک ها و عملکرد این مراکز جهت مقابله با تهدیدات نرم آن ها ضروری بوده و خیز بلند تخصصی در راستای تقویت پایگاه قدرت نرم جمهوری اسلامی محسوب می شود.

بصیرت افزایی علمی و ارتقاء آگاهی و دانش مورد نیاز مجاهدان فرهنگی و رسانه ای کشور از دیگر دستاوردهای این آگاهی خواهد بود.

از این رو، "استراتژی اندیشکده های پنتاگونی و سناریوهای براندازی" مجموعه ای است چهار جلدی که با نگاهی متفاوت و کاملاً تخصصی به تبیین نقش و اهداف مؤسسات، نظریه پردازان، بازوان اجرایی و رسانه ای ایالات متحده آمریکا در براندازی حکومت های مستقل در کشورهای هدف(اروپای شرقی و جمهوری اسلامی ایران) در مقوله ی براندازی نرم و هم چنین استراتژی های حاکم بر سناریوهای اسلام هراسی و ایران هراسی می پردازد.

جلد اول: مفاهیم، استراتژی ها و کشورهای هدف

جلد دوم: اندیشکدها، رسانه ها و مراکز تصمیم گیری

جلد سوم: ژنرال ها و نظریه پردازان پنتاگونی

جلد چهارم: شوالیه های وطنی

چیزی که به طور واضح و مشهود قابل درک است این است که کتاب حاضر علی رغم گستره ی تحقیق و بررسی های صورت گرفته خالی از اشکال نبوده و نیست؛ و نوشتاری هرچند ناقص و ناتمام در راستای این رسالت عظیم و رفیع می باشد که به لطف نظرات و پیشنهادات شما خواننده عزیز و فرهیخته می توان در جهت رفع این کاستی ها در چاپ های بعدی اقدام کرد. پس چشم به راه انتقادات و نظرات سازنده تان هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 شهريور 1395برچسب:, :: 17:56 :: توسط : متفکر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرمان اندیشه و آدرس armaneandisheh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: